ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چگونگی ارائه خدمات فناورانه به کودکان و نوجوانان در فضای مجازی در نشست تسهیل‌گری فراخوان شرکت‌های فعال در سراسر کشور در زمینه خدمات دوست‌دار خانواده مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، هم زمان با روز جهانی اینترنت ایمن‌تر (17 بهمن)، نشست تسهیل‌گری فراخوان شرکت‌های فعال در سراسر کشور در زمینه خدمات دوست‌دار خانواده برگزار شد.

این نشست که با حضور محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و سیده عاطفه موسوی، مشاور وزیر ارتباطات در امور بانوان برگزار شد، شرکت‌های فعال در حوزه کودک و نوجوان به معرفی خدمات و پلتفرم‌های فعال در حوزه‌هایی نظیر خدمات نظارت والدینی، ساز و کار نمایش تبلیغات مناسب، حفاظت از داده، پرداخت کنترل شده و حفاظت از حریم خصوصی و متناسب سازی خدمت با سن کاربر کودک و نوجوان پرداختند.

در این رویداد، شرکت‌هایی از سراسر کشور نظیر استان‌های گلستان، اصفهان و البرز که در فراخوان ارائه خدمات تسهیل‌گری دوستدار خانواده حضور پیدا کرده بودند به معرفی سکوها و خدمات خود پرداختند.

عمده خدمات این کسب و کارها، مبتنی بر معرفی پلتفرم‌ها و ابزارهایی بود که با کاهش مخاطرات فضای مجازی، بتواند محیط حضور کودکان و نوجوانان را در فضای مجازی را به صورت هر چه بیشتر امن‌سازی کند.

فعالیت برخی نیز درصدد چگونگی آموزش‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کودک و نوجوان با نصب ابزارهای فناورانه بر روی دستگاه‌های گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و رایانه بود.

در این میان، شرکت‌هایی نیز حضور داشتند که به ارائه خدمات تولید و نمایش محتوا می‌پرداختند.

بر اساس این گزارش، پس از اعلام توانمندی های شرکت های فعال در حوزه کودک، مسوولان وزارت ارتباطات، روش‌ها و امکانات حمایتی وزارت ICT از تلاش های در حال انجام در حوزه حمایت از کودک و نوجوان در فضای مجازی اعلام کردند.

ارایه وام از محل بند الف تبصره 18 و ایجاد هماهنگی با دستگاه های دولتی مرتبط با این حوزه به منظور دسترسی به بهتر به جامعه هدف از جمله اقدام های وزارت ارتباطات در خصوص حمایت از تلاش های در حال انجام در این حوزه محسوب می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">